יום שבת, 26 בדצמבר 2009

יחס קטן-שווה


בסוף גם את תביני ש
יחס קטן-שווה,
פשוט לא שווה
את זה,
בעיקר שאצלך הקטן הרבה יותר גדול מהשווה.
וזו לא מטפורה לתחת שלך ולחזה.
להפך.
לחזה ולתחת -
כי מי כמוך יודעת
שתחת
שלעיניך גדול אך לידיי שווה
שווה יותר מחזה קטן,
שווה לתחת.
אבל שוב אני סוטה.
התחת שלך הוא לא הנושא
אלא היחס
המתנשא
שלא כמו החזה.

את בטח חושבת,
בגלגול עיניים יפות,
"יחס גורר יחס",
את אוהבת קלישאות.
ושאני סתם תופס תחת
מה שכבר לא ממש נכון,
מאז שאנחנו לא ביחד
במערכת יחס,
אלא סתם
- "שלום"
- "שלום".

הרי כמעט כמו ניוטון את מאמינה
שלכל פעולה אמנם יש תגובה
אבל קצת יותר קטנה
או לכל היותר שווה.
"שאני איזום? - מה פתאום!"
זה אצלך קו המחשבה.
למה לה(ת)קשר, אם אפשר להחזיר שיחה?
או סמס
ולמה שתטרחי, באמת, סתם בשביל קצת סקס?
עם ישבן מושלם לישיבה
ממושכת,
      ונמתחת.
כשאת מוקפת
בפודלים מלקקים
שחולים לך על התחת.
שילוב שמבחינה ויזואלית
מעורר בי קצת אי-נחת.

כי בתור הבעלים הגאה
של פלא בריאה ארגונומי,
פיתחת לך תורת היגיון
באופן אוטונומי:
בשבילך יחסי-אנוש
הם יחסים בין "משאבים"
וחברים יש בפייסבוק,
אז למי אכפת מהחיים?
עם הבנה מקורית בשפת סימנים,
הרבה יותר קל להיות חירשת-
לבהות בריכוז מדומה במסך המחשב,
לחייך רק דרך מקלדת :-).

אז לא פלא שבחברות איתך
יש צד אחד היפר-פסיבי
שדומה לך באופן מעורר חשד,
אך בכל זאת אובייקטיבי,
כי בסוף גם אני הבנתי ש
למרות היותי נאיבי
"חברות" עבורך, היא אמנם לא יחס סימטרי
אבל דווקא כן רפלקסיבי.
שעכשיו בעיניי נראה קצת ריפולסיבי.
וסליחה אם זה יצא יותר מדי אגרסיבי,
אצלי בכתיבה מגיח הצד האימפולסיבי
- מן קטע אובססיבי.

תקשיבי,
גם אם את כבר לא מאמינה,
אני באמת רוצה שיהיה לך טוב.
שתמצאי את זה שתרצי לאהוב
אותו יותר משהוא אוהב אותך

אהבה (כמוך) מחבקת וגדולה
"מצמיחה", "מכילה"
ושאר ססמאות שגורמות לי כבר בחילה,
ותסלחי לי
גם על השיר והשאר אך בעיקר,
על אי-שיתוף הפעולה.

כי למרות גופך
מעורר ההשראה,
כשהיחס הוא קטן-שווה,
אני מעדיף כלום מכמעט-
ופשוט לא להיות
צד
במשוואה.

(כבר לא) שלך (אבל ככה מקובל),
DD
( - לא, לא מדובר במידת גודל חזה.)

------
נכתב במקור ב 03.09.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה